partajj.

nu kommer man hem efter träningen med lite uppsvält ögonbryn på grund av sophie (!) haha, det var inte meningen men hon var ju tvungen att pricka precis på mig där med en fotboll. aja, nu har jag och frida duschat och vi ska göra oss klara för att åka hem till sophie. dit kommer dom flesta tjejerna och kul ska vi hade. just ni blåser frida håret på mig ;)) . sedan ska vi göra varma mackor och sedan åka och hämta emilia och kanske isabelle och sedan hem till sophie. wuhooo. dom hade 6 st A4 papper med låtar som dom skulle bränna. ojoj.

klädsel ;

ett par svarta tajts, gina tricot. 99 kr.
grå tunika. gina tricot. 169 kr.
en svart kofta, gina tricot. 199 kr.
halsband. okänt märke.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gina har snygga kläder!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-14 @ 19:29:34
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0