rebecca <3 hanna

Idag har jag vart med hannapanna. först när jag kom dig så satt vi lite vid datan och åt mat & kladdkaka innan vi skulle gå ut och gå. vi skulle gå till resecentrum och köpa cockostuggummin. när vi kom dit så var det stängt. men vi hade sån tur att hannas mamma skulle precis hämta viktor på resecentrum så vi fick åka med hem. när vi kom hem hade hanna fullt hus. massor av människor. hannas kusin mimmi och så var det en liten som hette viktor skulle sova och jag och hanna fick gå ut med en varsin barnvagn. Vi gick runt ett tag men inte ville dom somna. mimmi satt och skrattade åt mig och viktor satt med klarvakna ögon och höll på att greja hela vägen. jag och hanna ska inte bli någonting med barn iaf. det är säkert. sen gick vi till hanna igen. då skulle vi iväg och spela fotboll. träning med -93 orna. det var bara jag hanna emma och elin där. så det var ju inte det bästa man vart med om. efter träningen så skulle jag åka och äta hos farmimage30or och farfar. men de slutade med att vi blev kvar där ett tag. nu sitter jag hemma och ska snart sova. hare !

hannalove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0