serievinst

idag vaknade jag runt halv tolv. då smsade jag till majjjja. vi skulle gå hem till hanna renström och vara där. det slutade ju med att vi satt och spelade guitar hero. jag har absolut ingen känning för de där för att jag kan inte trycka rätt, helt omöjligt. sedan gick vi hem och då åt jag mat innan jag for iväg inför seriefinalen mot storvik. jag var så äckligt nervös... men det hela slutade ju bra. vi låg först under med 1-0. sedan blev det 1-1. sedan 2-1. sedan 2-2 inför tredje perioden. men då såklart gjorde vi ju 2-4 till oss. när det var tre minuter var ju jag tvungen att bli utvisad också. menmen... dom gjorde ett mål och det stog 3-4. men sedan gick slutsignalen och tränarna tog fram pommac två st flaskor. alla bara drack och drack, okej de kanske låter som om vi vore nå fyllon men nejrå. och vi skrek och grejade. och vi var ju tvugna att gå ut och göra håkans flyplan ute på parkeringen utan skor. och då tappade ju hanna klanten forsberg ut pommac flaskan på parkeringen. och där kommer jag i strumpor. men jag klarade de. sedan var de bara in i omklädningsrummet och fira lite. sedan en kall dusch och sedan hem. sophia och hanna åkte med oss så vi åkte och släppte av dom först sedan drog vi på och åkte mot american pizza plaze. vi var ju tvugna att fira lite grann. och de va inte bara vi som var där. där var emilia & majas mamma också. alla vill ha pizza ! nu sitter jag hemma vid datan efter att ha käkat mig tjock och ska snart gå och lägga mig för att imorgon är det skola  :/ aja, harebra allesammans ! :) kom ihåg...

...07-08 tog ibk aston f 93 serieguld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0