skitdag !

självklart så var jag tvungen att vakna med hur ont i halsen som helst, ont i magen och huvudet. mm, bra början på en söndag. jag kollade lite på o.c. sedan så åkte vi till mormor en snabbis. nu pratar mor min om att jag kanske måste operera bort halsmandlarna (?!?!?!??!). jag vill ha kvar mina halsmandlar ju, dom sitter ju så snällt där dom sitter. sen när vi kom hem från mormor så lade jag mig och kollade på o.c. igen. sen ropade mamma och jag var tvungen att komma ner och ''äta''. för det gjorde jag inte. det var lax på bordet och jag väägrade. fyfan -_-. sen gick jag upp igen och kollade på o.c. . då kom jag till sista avsnittet när marissa dog. tårarna bara rann nerför kinden och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. så gick jag till datan och varvade ner lite. och ja, nu sitter jag här. ska inte till skolan imorgon iaf. missar matte prov ;) .  hare bra !

<3hannaforsberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0