turkiet bitches.

hohoho , i juni går planet till turkiet. i planet kommer ni iaf att hitta mig, emma, sophie, hanna , emilia och frida.  undra om ens planet kommer vilja lyfta när vi är med. jag och emma lingvall vi längtar så jäkla mycket. varenda dag när vi står och väntar på isabelle för vi ska gå till skolan så är det så kallt. vi tänker att vi ligger på stranden i turkiet och solar. jag och emmmis kommer vara kvar med våra familjer på kvällen och käka på hotellet istället för att gå ur och käka allihopa. vi kommer ju vara runt 19 st. alla får ju inte plats vid ett bord.  och så måste vi skaffa sånna här madrasser och ligga i havet och sola och negrar. jag tippar på att emilia eller emma blir mest neger. vi andra får säkert inte ens färg på oss så vi får åka hem som snögummor. jag längtar så att jag håller på att spricka. vi ska åka på shopping och bad resa också. det är att man åker till ett köpcentrum och ett stort vattenland.  asså det är inte sant hur taggad jag är. och poolen är kanske hur som heeeelst ! det är liksom hur fräsht och stort som helst. vi kommer ju ha såkul. men jag kommer tycka synd om dom som får vara hemma i kalla sverige. ( nooot )  aja, hhhhhare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0