bästadagen på länge!

Idag har jag haft det riktigt mysigt med familjen, farmor och farfar och farbror min :) Vi har vart hos farmor och farfar och badat och solat, Åt riktigt god mat, fikade ( :D ) och så. Och så åkte jag fyrhjuling med pappa :) vi satt i båten i sjön och bryggan. Så då hade vi en fyrhjuling där ute så fick jag åka bakom pappa ! Det var faktiskt riktigt roligt. Och så fick jag träffa hon som var med i gladiatorerna. AMBER ! Det är min farbrors kompis tjej som var där. Det är hon! Så ja min dag har varit riktigt lyckad. Och nu ska jag ut och grilla med mamma och pappa och kaninen ska få ut och hoppa på gräsmattan. Det blev puttes favorit som jag verkligen gillar. Och till efterrätt blir de grillade bananer med choklad inuti. jag älskar den här dagen ! :)

pussss !

Kommentarer
Postat av: HELENAS

rooligt =)

2008-05-31 @ 17:07:50
URL: http://helenaas.se
Postat av: Rebecca

ganska stolt eller vad? kött, döpt efter min pappa ! :p hahhaa. känns riktigt bra det här ;) puss älskar dig gumman

2008-05-31 @ 18:43:54
URL: http://rebeccalikefotboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0