fridaeriksson! '<3

Jag trodde inte att man kunde älska en person så här mycket. jag trodde de va heeelt omöjligt. men det kan man verkligen. jag älskar min frida varje dag mer än allt ! Det är du som har koll på mitt liv och jag på ditt. Det är dig jag frågar om mamma och pappa kanske ska bort och fråga om vi ska sova över. vi sover hos varandra varje precis varje helg. men jag tröttnar ändå aldrig på dig. och om man nu skulle börja snacka killar. jovisst vi gillar kanske samma killar lite grann och så men det är inte nåt problem. vi kommer överens och kan prata i telefon med varandra i timmar. när jag inte sett dig på en hel dag känner jag mig bottenlös. jag vet inte om jag ska gråta eller inte. jag saknar dig jämt när du inte är bredvid mig. jag tycker de är hur jobbigt som helst. men jag vet att det är du för livet baby. varje gång vi träffas får du alltid en kram och jag får en tillbaka. den kramen värmer så fruktansvärt och jag vet att du är min. bästavän du betyder allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0