Godkväll & godnatt ! (:

Idag har jag vart på stan med Sophia och frida. Jag hittade ett par skor och en hur fin bikini som helst. den är turkos med nå blommor på eller nåt. ganska nöjd faktiskt. och så ska jag ha bruna trosor till bikinin. ojoj. :) sen när vi kom hem så solade vi lite grann. då var Emma också med. vi solade och spelade lite kort och så . mysigtmysigt. sen kollade vi på film. det var en beck film som hette hämndens pris. men vi hann inte kolla klart för jag och frida och min mamma och pappa skulle åka till min farmor och farfar och äta mat. vi åt kött med potatisklyftor. gotttti ! sen så spelade vi lite kort och åt efterrätt innan vi åkte hem.  nu sitter jag här vid datan efter att frida precis har åkt. vad ska jag hitta på nu tro. jo jag ska gå och tvätta håret och få ur all pollen och sen så ska jag lägga mig och titta på eva & adam . godnatt ! pussen <3

Bikiniöverdel ; 300 kr intersport peak performance.
Skor ; 200 kr crispin, primo piano. slip in .
image118 Jag älskar min Frida eriksson mest av allt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0