Godmorgon allihopa !

hejhej på dig ! :) nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite fortare så att jag kan ta cykeln och cykla iväg till emilia. dit kommer ju även sophie. vi ska på prao idag igen så vi tar cykeln ner till resecentrum och tar sedan bussen till valbo sen är det bara att sätta igång att arbeta. wohhoo. not ! men jag kan berätta lite om min morgon nu medans alla lyssnar & läser.

Jag vaknade runt 8.00 och hörde mammas rop nerifrån att kliva upp. jag ville så gärna ligga kvar en liiten stund till under täcket där det var så varmt. men efter ett tag gav jag med mig och skulle gå ner och äta frukost. det blev rostade morotsbröd. mummms. efter så gick jag upp, bosrstade tänderna och sminkade mig och sen så satte jag på mig kläderna för dagen. jag valde en randig tröja från gina tricot och mina älsklings cheap monday. sen satte jag upp håret  efter att ha försökt platta de men inte gått så bra. och nu sitter jag här och slösar min tid på att skriva ner hela min morgon istället för att göra nåt annat. men vad gör man inte för sina underbara mååånga läsare ;)

pusspådig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0