Godmorgon (:

Hej allesammans, allt bra ? för mig är allt bra förutom att jag inte får vara med på matchen för att jag har ont i min jäkla cp hals ! men jag ska iaf med och kolla och peppa laget mot stensätra som tuusan. jag som skulle ha fått börja spela forward idag och så blir jag sjuk ! :/  Emma ska gå och möta mig om 40 min. då ska vi traska ner till samlingen och åka med frida till matchen.

Innan jag ska åka på match idag så har jag legat och glassat i solen och försökt med bränna men nejnej :).
Får väl fortsätta sen när jag kommer hem om de fortfarande är sol då då. hoppas de. och imorgon är de ju prao också. så jag måste kolla lite busstider och bestämma lite med emilia & sophie.

nu är det 34 dagar 4 tim och 57 min tills vi sitter på planet på väg till turkiet alla vi brudar. gud vad jag längtar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0