kärleken är

image145Det är ju så att jag har kommit på en jättefin låt att sjunga ! Jag tror inte att jag har samma ''typer'' av låtval som alla andra. jag älskar att sjunga låtar med höga toner och långa. hur kul som helst att sjunga. spelar ingen roll att mina vänner får ont i öronen att jag sjunger hela tiden. det är mitt liv och om det inte duger är du verkligen min vän då ? jag skulle göra allt för att få kunna sjunga bra och kunna våga uppträda och så. det är helt enkelt min dröm.
Men iaf, låten heter '' kärleken är''. det är jill johnsson som sjunger den tror jag. så himlans kak fin !

att får höra zara sjunga på talang får mig att fälla en tår. det är helt sjukt hur fint det är !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

men gumman! du sjunger mer än fint! du sjunger helt underbart fint! jag står ut med dig, varenda minut. skulle aldrig trött på dig eller din röst! de vet du. älskar dig hjärtat

2008-05-16 @ 23:31:50
URL: http://rebeccalikefotboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0