melodiedags !

Nu har jag sovit hos frida från fredag till lördag. Gjorde faktiskt inget speciellt förutom att vara ute med rebecca och emma och käkade på american innan de var dags för talang. vi slog oss ner framför tv hos rebecca. i paus sprang vi till ica maxi och köpte godis ! :) sedan så åkte jag och frida hem till frida och sov där.

idag ; som sagt så vaknade jag bredvid fridas säng där nere på madrassen, (hur skönt som helst btw) av att frida satt och knäppte kort på mig när jag sov som vanligt :O . sedan så fikade vi också för att fridas bror fyller år när vi är i turkiet så dom + jag firade honom nu istället. sen så åkte jag hem till min mormor och där var också mina kusiner. sen åkte jag och mamma hem för att kolla på melodiefestivalen men de börjar inte förrän om en och en halv timme. så ja, ska väl sova fram tills dess.

imorgon ; då ska jag på kalas hos min tremänning som fyllde ett i torsdags. sen är det fotbollsmatch mot valbo ? aja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0