nattinatti

Börjar med att säga att jag har vart och spelat fotboll idag. jag fick jätteont i höften av att skjutit inlägg hela tiden. ajaj , men jag ska bli bra för att i helgen är de talangläger ! :) image144 Det är alltså innebandy dag nere på jernvallen. jag var med förra året och jag rekomenderar verkligen. Det var inte bara innebandyn som gjorde allt bättre utan även att man fick nya vänner från olika lag. funnnnny.

Nu ska jag bara kolla lite till på datorn sen så ska jag göra svenskaläxan och äta upp melonen! jammi jammi, känner verkligen sommartecknen. men jag har lite ont i halsen & har hosta och det är inte bra nu till sommaren. iaf, boken jag läser på svenskan heter ''tordyveln flyger i skymningen''. jag själv har inget emot att sätta mig ner och ta kanske lite varm oboy och läsa lite. inte alls fel. men sedan så är det ju så att den här boken kommer att bli utläst idag.

någon som vet en bra bok ? :)

godnatt btw ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0