oturens otur !

Jag skulle egentligen ha sovit hos Frida igår till idag. men jag mådde verkligen inge bra så jag åkte hem med mamma och pappa ist och somnade väldigt fort. fast jag vaknade runt 5 att jag inte kunde andas så bra för att mina halsmandlar var så svullna ! så jag ska åka till doktorn kl 3. När jag låg och tittade på tv nu på förmiddagen så rasade en tavla ner på datorn så hela skärmen rasade. men sen så reste jag upp den och lade mig och kollade på lite mer tv. sen skulle jag hämta en tröja som låg på datastolen, men då låg de en sån där som håller upp tavlor fast med nålarna uppåt på golvet och jag klev så klart på den. det gjorde så in i helvettes ont och fyfan. och så känner jag hur allergisk jag är mot pollen. det här är verkligen inte min turdag ! men nu ska jag snart åka till doktorn. pusshej !

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0