packat och klart!?

Okej min mamma har blivit galen. hon vill att jag ska packa min resväska nu inför turkiet när det är en vecka kvar. plus att jag är ledig dagen innan från skolan för då är det nationaldag! ;)

Mammas och pappas väska har blivit fyllda 2/3 . Min står där nere helt tom. Jag ska stryka mina kläder imorgon det har jag lovat mamma och mig själv dessutom. Asså jag fattar inte att de bara är en vecka kvar!?!?. Det är liksom , ingenting ! Jag är så himla lycklig , som får åka utomlands med många av mina vänner. gud så treevlans. men jag tror inte att jag kommer få prata med sophie bara en gång på fredagen ( dagen innan) iaf. haha, hon är så taggad ! ;) men hon är fortfarande bästa och sötast :) <3<3

image195
om någon glömt bort hur stället ser ut så kommer de en till bild. kika och bli avundsjuk hur mycket du vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0