prao dagen !

Nu är jag hemma från att praoat, det var faktiskt ganska roligt.
Först när jag kom dit så fick jag skala morötter och så. hur ont i händerna som helst. sen så fick jag hålla på med lök. fast jag var inte ensam där. det var en till tjej från sofiedalskolan som också var där. hon heter beatrice och det var ganska skönt att ha nån att prata med och att man kan hjälpas åt. vi fick skära lök och så. det rann i ögonen och jag grinade nästan. när vi var klar med de så gick vi på lunch. en timme. då gick jag till sophie som var inne på kappahl och väntade på att hon skulle få lunch. det fick hon efter 10 min. sen så gick vi till emilia inne på djurmagasinet. hon fick också lunch. vi skulle gå till ikea men valde att gå till sibylla för att vi inte skulle hinna annars. jag och emilia åt pannkaka och sophie åt pizza. jammi. sen så gick emilia tillbaka och jag sophie kollade lite på gina tricot. sen gick vi också tillbaka. då skulle jag och beatrice hacka sallad. det var nog roligast. så vi hackade de i ungefär en timme och så höll vi på att hälla i vatten i bunkarna med sallad. Sen efter de så fick vi göra pizzasallad. och tro de eller ej men man har i ganska mycket socker i pizzasallad :O sen när vi var klar med de och jade kört de i maskin och allting och blandat och så. så tog vi en dricka och satte oss ute i restaurangen och snackade lite och sen så kom de en tjej och sa att vi fick gå hem för att vi hade jobbat så bra.

sen så var jag kvar med frida och shoppade lite kläder. sen gick vi och tog en glass med emilia och sophie. sen så shoppade vi vidare. sen så tog jag och frida bussen hem. 

 gina tricot - 129 kr.
gina tricot 129 kr.
image126
helt sjukt hur mycket sallad de va. och så får ni en bild på emilia & sophie på lunchen :) <3

Kommentarer
Postat av: Maria

jädrans vad mycket sallad!!
Den raandiga tröjan var super fin!den andra var med fin men jag gillade den randiga mera:D

2008-05-05 @ 22:22:42
URL: http://majjsaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0