sista april !

Jag och frida vaknade ute hos farmor och farfar. Vi hade sovit där den natten och väntade på att solen skulle komma upp och skina lite grann. men nejnej. eller sen när vi skulle cykla hem för vi skulle ut och handla lite till kvällen med våra mammor och fridas bror, då kom solen fram. men vi cyklade iaf hem och åkte till maxi för att handla mat. Sen så åkte vi hem till mig och lade oss och solade lite grann. vi fick faktiskt en liten bränna. Sen så åkte vi hem till frida.

Hemma hos frida hoppade vi lite studsmatta och så. sen gick vi över till andreas, danne och alban lite grann. där kollade vi på tv, tjockade godis och spelade guitar hero. sen så gick jag och frida och åt. sen så skulle vi ner till ''bastun'' och kolla på majkase. frida var med småbarnen och sjöng så vackert så. hörde inte en ton eller ett ord. sen så gick vi tillbaka och spelade lite poker och så. sen gick jag och frida in till frida igen och åt efterrätt. det var marrängswish  ( stavning ) . sen så mådde jag inte så bra så vi åkte hem ist för att sova över.

nu har jag berättat om gårdagen. ska till sjukhuset nu . hejdå ! pusshej !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sjöng visst , typ lite iaf på 3 låtar :D:D, om du vill kan ja säga vilka de var
, det var luffarvisan typ nå långkalsong.. och monen är melon :D:D , haha älskar dig och ja hade kul som fan på sista med dig hun

2008-05-02 @ 14:27:07
URL: http://lilloppan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0