sol & bad hela dan! (#)

solen solen solen har använt sina strålar idag. det har varit så varmt så varmt. jag har faktiskt fått bränna;) frida sov hos mig och vaknade av att deseree ringde. hon och bella hade sovit i tält och dom kom förbi en stund. sen fixade vi oss lite grann. då åkte frida & bella till högbo med linus och binge. då stannade vi kvar hemma på min baksida och solade och ville åka och bada. så vi åkte och badade hos min farmor och farfar. eller inte deseree. utan jag och sophia. då åkte vi dit och tog första doppet och sen kom frida. vi badade igen och så. sen så åkte sophia hem och jag och frida var kvar och min familj kom så vi grillade och åt mat och så. mysigt att grilla ! sen så spelade vi lite kort och så sen kom annakarin och micke för att hämta min lilla pärla. sen åkte jag också hem. då gick jag ner till dom andra som skulle tälta utanför bella. där var de lite kaos om man säger så. ett tält var inte uppsatt och klockan var elva. det var mörkt och de fanns bara en ficklampa som alla fick turas om med. jag emma och rebecca var bara där på kvällen och åkte hem sen. jag vill höra imorgon hur de slutade för dom. men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på csi och ta en glass. pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0