storsjön runt

imorgon har vi en dag när man ska röra på sig i skolan. Vi har massor med olika dagar då man kan göra saker som heter klassiken i olika ''grenar''. imorgon ska vi cykla runt storsjön. guuud va trött jag kommer att vara säger jag bara. menmen, jag ska klara de !! :) hejja mig ! jag ska cykla med min emma & kanske sophie & lisa i think :) hoho vi ska cykla på och kanske slå oss ner på närmaste gräsfläck och slå upp filten för en paus med lite picknick. Gud så mysigt. Men jag ska inte ha så mycket med mig.
 

  • En baguette
  • En festis
  • En vattenflaska
  • nå godis piller

Man lär ju ha lite gottigotti iaf. Men jag ska ha me mig pengar om man skulle kanske åka förbi nåt ställe och kika in för en glass eller nåt.  Jag kommer ha Shorts & t - shirt på mig . men nu ska jag packa klart de sista så är allt klart när jag vaknar . pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0