träning / yoga

hej på er (:
Min dag har inte varit den bästa direkt. Så himla trött ! Men jag var ju iaf i skolan och jobbade och slet. Efter så drog jag och Sophia hem till mig för att kolla på lite film och egentligen yoga lite men de blev film. Efter filmer så var det bara att dra på sig fotbollsdojjorna och brumma iväg ner till jernvallen på fotbollsträning. Idag var det inte direkt den roligast träningen det kändes inte så bra för mig iaf. Inte mycket gick rätt. Sen åkte jag hem och hade lite yoga för mig själv. mest avslappning och stretching ( stavning?) .

Jag har kommit på varför jag har varit en trökig jordhög på senaste tiden. Det är för att jag sover för lite och behöver min frida varje dag. jag får så svårt att andas utan min frida doft. jag älskar frida mer än någon annan. och så säger vi pusshej !

image161


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0