v.ä.n.n.e.r

Hej här sitter jag igen.
Jag har kollat på vänner nästan hela dagen och nu har jag bestämt mig för att titta klart. Men först måste jag bara få skriva av mig lite grann. För det första så vill jag bara säga Godnatt allihopa hoppas ni drömmer lika mycket som jag gör om nätterna. Allt är däremot inte bra. Lite mardrömmar också, fy bubblan. Imorgon ska jag till skolan och försöka göra det bästa av situationen. Okej? jag har ont i halsen och huvudet men halsen kommer jag aldrig bli bättre i om inte jag får operera bort dom där halsmandlarna. huvudet?  ja men ta en alvedon sen är allt perfekt, men nu ska jag dra mig i kragen och kila till tv. tudeloo  ;) <3


image184 du och din förbannande kärlek gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0