22.27 update

hejsötnosar.
kom typ hem från isabelle för ett tag sedan.  jag hanna och isabelle satt hemma hos isabelle och degade typ hela kvällen. och missa idol gjorde vi också för att hennes tv funkar inte. det är inte slut än men jag orkar inte gå till tv, så jag sitter kvar här och är social på msn istället x).

imorgon händer två saker.
min tvilling rebecca carlström fyller år, grattis grattis babe!
och så får jag äääntligen min hundvalp :)
yesyes, så uppdateriing blir det inte imorgon för jag har fullt upp med att leka med troy. pussshejjs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Vilken hundras är det som du ska få? :P

2008-11-22 @ 11:56:37
URL: http://tessanblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0