första dagen efter lovet

Hej på er,
första dagen i skolan nu efter de korta korta lovet. Var väl helt okej, det roligaste var ju att träffa alla man typ inte umgås med annars. sen så var det hemmåt och nu är jag med min tvilling rebecca. vi heter liksom samma förnamn och nästan lika efternamn, carlsson & carlström :b, hehe. vi ska göra kolor tror jag (: hon har också en blogg som heter yyourbeauty.blogg.se som hon inte uppdaterar ofta, men kolla hennes vackra bilder. där jag även är modell en gång (A). haha :) <3


jag och min twinnnnnn

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

tycker också det var helt okej första dag efter lovet.. roligt att träffa alla vänner som sagt ;)



sv; haha, jaa.. mycket bra sport <3

2008-11-03 @ 21:20:31
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0