hej idol

Hej söta du!
Idag har jag självklart tillbringa den mesta tiden med min hund. annars har jag varit till valbo och köpte en klänning på ginatricot. Köpte present till rebecca gjorde jag också, det blev 2 nagellack, en hårinpackning och en film. Just ja, en underklädeskatalog från gina också, hihi.

Men en till sak som jag gjorde i valbo var att kolla på dom som var med i idol. Dom som fortfarande är med var ju inte med men dom andra. Anna bergendahl t.ex.

Sen åkte jag hem och skulle iväg på kalas hos rebecca. Där var typ alla vi tjejer utom emma. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här. Troy sover så jag har inget att göra ändå. just ja, jag har prov på fredag. Mooot So- boken. pusss!


jag är inte ett stort fan av henne iaf. men hon är bra, det är hon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0