nu är det måndag igen

Japp nu är det måndag, men min måndag startar utan min emma! hoppas verkligen att hon kryar på sig nu... bästaemma! ja just nu sitter jag och äter lite chokladtårta, hihi. jag vet att jag är fet men finns de inte nå bättre sätt att börja en måndag ? nej det gör det inte.

jag har tillbringat min eftermiddag med att vara med twin rebecca. vi har pluggat so och kollat på film. och så skulle hon göra lika som isabelle att gömma lappar till mig med olika meddelande på mitt rum, hehe... så det är bara att sätta igång att leta. mina vänner är väl för söt. nu ska jag skriva lite med emma på msn, äta chokladtårtan och leta efter lapparna. pussssia!

emma jag saknar dig bästavän....

nu är det färjan på femman också ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0