rebecca svarar

favorit bloggar - kenza.se & lisaholmqvist.blogg.se är dom jag går in på varje dag! ett plus i att jag känner lisa :)
beskriv din dröm framtid- att bo i usa med en rik man, haha... en full garderob!
vad fick dej att börja blogga - det var lisa som inspirerade mig typ.
roligast med att blogga- det är att skriva av sig lite och berätta om sin dag så ens kompisar också kan gå in och läsa.
favorit -märke bland kläder- jadu, ginatricot & peakperformance är stora favoriter.
Favorit intresse- vara med underbara vänner & spela innebandy&fotboll
är du kär i nån- nej det är jag inte.
hur tycker du en bra blogg ska vara - en som skriver på ett personligt sätt och är sig själv... mode är alltid kul att läsa om och sånna som har mycket bilder är jätte roligt att titta och läsa om.
vad vill du gå för linje på gymnasiet- jag hatar NO, men jag vill bli typ läkare eller nåt och då ska man helst gå natur, men jag vet inte ännu... :)
bästa plagget i gaderoben- min rosa peakperformance trjocktröja som är sååååå mjuk och skön. absolut bästa!
Hur mycket får du i månadspeng- jag får inte barnbidraget så det blir 500 kr i månaden.
Vad är det senaste du har köpt- ett klädesplagg eller ? en  stickad brun tjocktröja :)
Vart reser du helst- grekland, thailand eller england, till underbara london!
Vad försöker du att spara till? ( om du nu gör det) - öhm, det är nog mest pengar för att ta en dag och shoppa hu mycket som helst, eller så är jag sugen på en systemkamera (:
berätta om en perfekt dag? självklart en lördag, vaknar med frida i extra sängen bredvid, vi går ner och mamma har gjort baguetter i ugnen. sen är det dags för match mot alba (innebandy)  och vi vinner självklart :) sen ska vi vara alla vi tjejer med filmkväll eller något liknande. sen åker jag hem och äter middag med min familj och vi spelar monopol sen kollar jag på one tree hill, och sen ska jag sova. :)


Kommentarer
Postat av: mariauggla

vad vill du gå för linje på gymnasiet- jag hatar NO, men jag vill bli typ läkare eller nåt och då ska man helst gå natur, men jag vet inte ännu... :)



- Det är lugnt sörru, jag hatade NO på norrsätra och jag går natur nu och det är skoj. xD haha <3

2008-11-09 @ 17:31:39
URL: http://mariauggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0