rip älskade

Finns det nåt värre än att förlora den man älskar mest? Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig älskade sessan. När mamma kom in till mig och morse och sa att du hade dött trodde jag aldrig att jag skulle le igen!! aldrig! Om jag bara skulle få kunna krama dig och klia dig en gång till. om du bara kunde få ge mig pussar som du alltid har gjort. när man kom hem och mamma jämt sa gå och tänd lampan åt sessan. och det gjorde jag alltid. idag när vi kom hem var det helt tyst, ingen som kraffsade i buren. och när jag fick se dig i morse så fick jag en sån chock. jag hade gråtit i tre timmar i sträck och hade sån huvudvärk. sen mådde jag så illa att jag kräktes. jag kan inte fatta att du är borta älskling. det enda som lyste upp i mitt liv. jag älskar dig även fast du är uppe i himlen! mest av allt i hela världen! promise!!

sessan jag älskar dig föralltid! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0