you are a womanizer

Hej på er.
Dålig uppdatering det vet jag, sorry för den. Men det är inte världsroligt att sitta vid datan när man har magsjuka. Nu ser jag framför mig hur ni sitter och är avundsjuka på mig, ah tjena. Kanske de värsta som kan hända?? det är inte bara jag av mina vänner som är magsjuk heller. det är typ jag emilia frida hanna och fanny men det är säkert fler men det är bara dom jag vet i nuläget. det går så jävla fort att smitta varandra.

ja just nu ligger jag och tittar på top model8. före det kollade jag på project runaway som är det bästa programmet ever, prómise! älskar verkligen det. och så tittar jag extra noga eftersom att jag har bestämt mig lite att jag vill gå på gymnasiet mode & design, vill verkligen!

nu ska jag kolla vidare vad jag har missat för nåt medans jag varit borta. pusssssssssyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0