en saknad

Nu har jag vart på konfirmation för första gången. då var vi på någon sinnesro-tjänst där det även var t.ex alkoholister som var där och så. jag tycker det inte var världens roligaste men helt jäkla booring var det inte heller. var typ mest med mia & amanda. och så träffade jag sofia som jag inte träffat på väldigt länge. och är hon med så kan man inte ha tråkigt. kanske sveriges gladaste unge?! helt underbar iaf. jag och mia var upp och sjöng i kör och så tände vi även ljus. myysigt. sen så var det bara hem och nu sitter jag här med fortfarande huvudvärk så jag ska snart gå och lägga mig och kolla på lite vänner, eller så blir det one tree hill. greeeat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0