häxan är hemma

nu är häxan hemma för dagen efter att ha varit hemma hos rebecca på fieeesta. maskerad typ. och jag hade sån fantasi som ni hör , häxa... men helt serri så har jag letat hela dagen efter nåt men de blev att vara en häxa eftersom att jag hittade min häxhatt ovanför garderoben. sen var det bara lite smink & nagellack så var man en äkta häxa. haha.

mer kul som har hänt är att jag fick träffa min älskade lilla hundvalp som jag får om 4 veckor. längtar som en toook ! troru den var lite söt eller ? jag hade kunnat smugglat ner den i väskan min och åkt hem på dirr. så söt är den. jag älskar den.
men nu ska jag ta och krypa ner till kojjs och kolla lite på vänner som jag äääälskar också. jag älskar mycket :)

godnatt på er era söta änglar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0