jag kommer alltid att älska dig...

Det känns fan inte bra att få tillbaka känslorna som gav så mycket konsekvenser. Som fick mig att må så dåligt. Som fick mig att känna att jag värd, ingenting. fyfan hur det känns fel när känslorna lurar där i skuggan när jag går. jag vill inte ha tillbaka känslorna. under den tiden när ingenting var fel, mådde jag kanske som bäst. men nu vet jag inte hur det kommer att bli. det här får bli min hemlighet. ingen ska få veta. behövde bara skriva av mig lite grann. ta det inte seriöst!

idag har jag typ inte gjort nåt allt. bara vart hem till farmor för dom har vart i turkiet. sen så blev det bara hem och nu sitter jag här och kollar på vänner snart ska jag sova, gooodniiight =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0