some pic's




första bilden : rebecca i gult - sverige tröja - av älskade farmor. svart-vit hårband - finland - 49 kr.

sophia - vet ej vad hon köpt sitt.

andra bilden : rebecca - rosa tjocktröja - peak performance - 1000 kr - inter sport



efter att läst alla mina vänninors bloggar om att dom ska ha bloggpaus har man blivit lite frestad. jag känner att jag orkar inte skriva så mycket och jag sitter inte vid datan så mycket mer. och det händer så mycket i mitt liv så jag hinner inte skriva någonting nästan. men den tid ni har ägnat åt att läsa, den är värd något i mina ögon ! okej, jag kanske slänger in nått inlägg ibland men förvänta er inte ofta. tack för alla fina kommentar ni lämnar här, fortsätt gärna med det.  ni klarar er utan mig, pussssssssss!


Kommentarer
Postat av: lisen

nej det gör vi inte ! :O <333

2008-10-05 @ 21:58:42
URL: http://liisenlundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0