time to get better

Hej på er, skolan idag har varit riktigt trökig. eller så är det bara att jag är på så dåligt humör !! men det går säkert över. efter skolan tillbringade jag någon timme med att vara med sophia jag var så social att jag somnade. nu ska jag snart iväg på innebandyträningen om jag inte somnar i bilen på vägen dit eller nåt. men när jag läste frida så stog det att jag skulle vara trött och så i mitt stjärntecken så jag tror på de där nu ;o hahaha.

förresten har jag laddat in lite bilder från mobilen sen jätte länge sedan. så nu blir det bildbomb :)


1. rebecca själv.
2. sophies söta taxvalp!
3. rebecca
4. rebecca som vispar grädde.
5. rebecca och bästavän frida
6. rebecca och söta isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0