lite frågor & svar

kommer från: Sandviken

Jag sover: i min säng eller fridas madrass.

Jag är: trött!

Om sex månader: har jag blivit 15 (H)

Blir jag glad utav: älskade vänner, presenter!

Blir förbannad på: svikande vänner!

Gröna eller Röda Äpplen: inga, allergisk

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen, eller kanske sophie

Gillar du golf? näe inte direkt :n

Vad skulle du behöva nu? en riktigt sömn!

Senast film du såg? patrick 1,5

Vad stör du dig på just nu?: att jag inte har nå fina kläder i min garderob

Vilken tid gick du upp idag?:  somnade halv sju i morse, klev upp halv nio, sen hem somnade halv elva till kvart över tre.

Ätit frukost idag, så fall vad?: ingenting

Har du sovit i din egen säng inatt?: nej , på en madrass i en lokal i jäderfors, eller sov inte så mycket....

Har någon sovit i din säng?:  ahaa

Vad såg du senast på tv?: vänner

Har du strumpor på dig just nu?: tofflor

Hur svarar du i telefonen?:  hej de är rebecca, / hallå

Vad längtar du mest till?: julafton & malta

Använder du smink?: yes i do

Vad använder du för smink?: mascara, rouge och puder

Är du ensam nu?: aa, fast mamma är nere

Vad ska du göra ikväll?: sova!!

Vad ska du göra imorgon?: hade tänkt höra om nån av mina vänner ville med och luncha :)

Vad ska du inte göra imorgon?: vetinte, :b

Vad är du bäst på just nu?: deppppa

Vill du bli när du blir stor?: kirurg, modedesigner eller nåt som i djävulen bär prada, typ assistent.

Vart vill du bo när du blir stor?: usa ska jag bo med frida, planerat i ett år.

Håller du dig till nån speciell kost?: näe inte direkt.

Har du rymt hemifrån? ja när jag var liten

Exakt hur mycket gillar du att bada i havet?: väldigt mycket!

Är de okej att gråta?: ja absolut!

När grät du senast?: inatt

Prata eller vara tyst?: prata

Vilken årstid tycker du bäst om?: sommaren

Laddar du hem musik/film från Internet?: nej

Vad skulle du göra om du vann en miljon?: shoppa och ge pengar till mina föräldrar

Vad är de bästa med julafton?: familjen & släkten!

Tänker du mycket på ditt utseende?: mer än du anar

Är du skyldig någon pengar?: japp, frida 30 spänn, dess 30 spänn, sen vet jag inte ?

Bär du glasögon/linser?: nej det är jag glad att jag slipper, måste vara jobbigt.

Tycker du att de är viktigt att ha märkeskläder?: nej men det är alltid kul :')

Hur många gånger har du fuskat i ett prov?:  inte många

Har du piercing?: öronen bara :)

Vilka är de viktigaste personerna i ditt liv?: hela mitt tjejgäng !

Vad slösar du mest pengar på?: kläder

Vill du gifta dig?: absolut!

Låser du toa dörren även om du är ensam hemma?: japp

Solar du ofta?: bara på sommaren, inte solarium

Vad har du för klädstil?: ginatricot wannabe typ, haha

Är du flygrädd?: njae, jag har sånna problem med öronen, det är det jag är rädd för.

Vad dricker du helst när du är törstig?: coca cola, min drog!

Vilken är din favoritglass?: gillar inte glass så mycket.

Vilket kaffe sörplar du mest?: HATA KAFFE!

Vilket mobilmärke föredrar du mest?: sony ericsson

Vad har du för personlighet?: bossig & omtänksam säger mina vänner.

Har du vart deprimerad?: njae, inte direkt.

Tycker du om sushi?: nej

Vad äter du helst när du ser på film?: chips eller fruktsallad

Lever dina föräldrar tillsammans?: ja tack för de

Skulle du vilja träna någon slags kampsport?: jag vet inte

Har du tandläkarskräck?: nej

Vad heter du i mellan namn?: maria

Är du morgon eller kvällsmänniska?: kväll

Var är du född? gävle

Vilken hårfärg har du naturligt?: mörkblond, nästan brunett

Biter du på naglarna?: sometimes ;ss

Är du beroende av något?: helt seriöst, coca cola är min drog!

Hur ofta motionerar du?: innebandy & fotboll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0