det är fredag och jag har inga planer för kvällen

Hejsaan. Kom hem från Valbo för ett tag sen, var där med Hanna & Lisa. Men jag åkte hem lite tidigare för att jag inte var på shoppinghumör och det blir ju inte bättre när det är hur varmt som helst och man går och bär på en tung klumpig idrottsväska i affärer. På bussen hem träffa jag Linus så jag snackade med han typ hela vägen nästan ända hem. Sen vare bara hem och nu sitter jag här och har NOLL planer för kvällen, det suger när bästavän är borta.

Idag i skolan vare No prov, fyfan. Men det är gjort nu iaf så nu kan man inte göra mer än att vänta på att få tillbaka resultatet.

Nu ska jag väl kika runt lite på bdb eftersom att inte jag har ett liv, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0