det gjorde ont men smärtan går över

tjenaaaaaa =)
Kom hem från träningslägersdagen som var kulkul. Rullade boll och käkade på monroes och det blev kebabtallrik (a). Det blev lite snack med tjejerna iaf om ''missförståndet''(?) eller vad man ska kalla det. Det känns iaf lite bättre, men det dröjer ett tag innan allt kommer att bli som vanligt, man känner att man inte kan lita på alla nu. Så jag har min frida som jag alltid kan lita på, tack för att du finns.
Nu ska jag iaf iväg på kurs med troyoboy, hundkurs. Men jag tror helt seriöst inte att det är någon idé för våran hund kan man inte få pli på, det är helt omöjligt. Men det skadar aldrig att försöka så nu ska jag klä på mig massor med kläder och åka till farmor och farfar och fixa lite pli på hunden min. Jag blir kanske kvar där ett tag sen efter.

pussssssen
 hihi det där skulle bli min header (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0