det känns som att livet har mera ändå att ge

Tjenamittbena out theeere.
Började skoldagen med en skoldm innebandy match på jernvallen mot jernvallen. Vi vann med 1-0 så nu är vi i final mot hedängskolan, dom är kanske hur bra som helst, hihi men vi är bättre sådeså. Sen segade vi som attan för att vi skulle slippa gå på spanskan, så vi slapp den. Det var mat och efter det så spelade vi lite fotboll och satt ute och degade. Åkte med skolminibussen till Friskis&Svettis där vi skulle ha våran idrott. Var inte så jobbigt. Vi duschade på skolan sen och sen vare engelska sen vare liksom bara hemmåt. Nu är man hemma och det har jag vart i en timme. Jag ska snart pallra mig bort mot NO boken men jag pallar egentligen inte så jag drar ut lite på tiden, hehe. Sen så äre tårta idag på träningen, det sa jag för ett tag sen också men det blev inget då men idag blire tårta för heeeela slanten. Sen blire ju bara hem och trycka in massa med NO grejer i hjärnan som aldrig kommer att fastna, lycka till på provet på fredag säger jag till mig själv, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0