det var en gång och den var grusad

Tjena däruuute.
Här sitter jag framför datorn med matteboken i knät och orkar verkligen inte tänka, fast vi har prov imorgon så jag borde egentligen, menmen, man kan inte alltid få bra betyg.

Imorgon taggar man så tusan för då fyller jag år då, kanske sagt det miljoner gånger men är man taggad så är man liksom. Så imorgon kväll efter träningen kommer vännerna hem på fika och myspys maybe. Men jag är faktiskt lite småtjurig för att mamma och pappas present har inte kommit än så att jag får den antingen imorgon när jag kommer hem från skolan eller på måndag, kul födelsedag?

nu ska jag sluta tjuuura och ska faktiskt kolla runt på lite bloggar, pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0