efter en jobbig dag blir det ännu mer slit

Puhhh, kommit hem för ett tag sen från skolan. Idag var det en lång dag som varade till kvart över fyra, men tack och lov är det bara en dag i veckan. Imorse var jag då väldigt trög att få att kliva upp så jag har varit trött och förskyld hela dagen. Efter skolan så vare bussen hem, sen fick man följa med viktor bort till bussen vid prix och fick sen cykla hem igen.  När jag kom hem fick jag göra ordning mellis att äta nu innan träningen, eller det blir ingen träning, vi ska spela match mot p96,haha. Det blir sista matchen med min bästavän i samma lag, så jävla sorgligt. Sen blire även tårta för att vi vann DM. Nu ska jag åka om 10 min så jag lär packa väskan. pusshej!


tårtan förra året som vi fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0