för att vissa har turen med sig

tjolahopp!
idag vare lugn dag i skolan, jag hade först tid hos doktorn på morgonen så jag missade NO labbet. jag har fått någon ny medicin som en läkare tror ska hjälpa, hon tror att hon är skitsmart som kommer på en medicin, ah verkligen. så nu ska jag käka medicin i typ två veckor. sen när jag kom te skolan vare lunch och sen NO/matte slutade kvart över två. då drog vi ner på stan och kika affärer och käkade och så.

sen på bussen hem höll jag och frida på att dö, haha. vi kan ta de en annan dag. men iaf, jag ska sova hos älskling idag eftersom att vi börjar kvart i 12 imorgon, javet, tur för oss. sen sluar vi kvart över två och så blire älskling igen. så jag kommer att tillbringa kvällen hemma hos frida och hon ska få massera min rygg och armar för jag har så jäklans ont. sköt om er,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0