he never cleans up

tjenatjena. idag i skolan var vi på eftermiddagen på gymnastikenshus. det var faktiskt riktigt roligt, verkligen. sen följde jag med bästafrida till stan för att hon skulle ta spruta, men när vi hoppade av bussen så ringde hon hennes mamma och hon sa att det inte var idag hon skulle ta de för att dom hade bytt dag. så då gick vi på stan ett tag innan vi gick till hållplatsen och tog tvåan till sjukhuset och där kom 41 ( bussen te sandviken). Sen kom jag på att jag hade cykel så jag fick cykla i hur kall motvind som helst och jag höll på att frysa ihjäl, hehe jag ska nog börja ta bussen ändå, hihi.

sen var jag ju på hundkurs med troy the dog. han är sämstsämstsämst. han kan verkligen ingenting och jag har så dåligt tålamod så jag drar i kopplet på en gång, jag vet det är dåligt. men aja, jag vet inte om troy någonsin kommer att bli en duktig hund, hehe. nu är jag hemma och har precis ätit korv m. bröd, blä. och så kollar man på rent hus samtidigt på tv4, gud vad matlusten kommer fram, not.

aja, nu ska jag göra lite vettigare än att sitta vid datan 24/7.

rebbiie @bdb
[email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0