hem ljuva hem

Tjenare. Är verkligen hur trött som helst. Kom hem klockan två ungefär och det blev att lägga sig och sova nästan direkt. Sov till klockan sju för då blev jag väckt för att vi skulle käka mat, det blev aga, hihi har aldrig ätit där förr. Så efter maten så gick jag upp och försökte plugga lite hemkunskap men jag orkar verkligen inte.

Jag har haft det jättebra i helgen iaf. Haft det mysigt med brudarna och det har varit full fart hela tiden. Inte så mycket död tid och det är skönt, för då hann jag inte sakna bästavän så mycket. Jag har iaf haft det jätteroligt. På lördagkväll var alla som kräftor för att vi hade bränt oss i solen när vi tränat hela dagen, hihi. Jag brände mig på kinderna typ, men färg har man inte fått mycket av, typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0