hihi glad påsk!


Tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena.
Jag har kommit fram till en sak, varför gå och deppa över massa grejer, saker och ting blir ju inte bättre om man är ledsen och så. Man gör ju alla andra så ledsna. Så jag ska bli den gladaste alla känner och när någon frågar hur jag är så ska alla säga glaaaad. hihihihih övertaggad är vad jag är just nu x)

Min påskdag började med det vanliga, ni vet ett påskägg under sängen. Inuti hittade jag marabou, pengar till mobilen och lite annat godis. Sen så tog jag hand lite om troy och försökte att känna mig lite bättre genom att ta en dusch med nån doft som fick det att kännas lite bättre med förskylningen. Sen så drog vi till farmor och farfar och där var det fullt med folk. Där åt vi påskbord och hade det jättemysigt. Fick påskägg och massor med godis så man rullade hem därifrån sen. Ungefär runt halv elva åkte vi därifrån och direkt när vi kom innanför dörren så gick jag upp till datorn. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så att jag kan lägga mig i lite bättre tider om jag ska bli van innan skolan börjar. pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0