i dont want to regret things that I am proud over

Idag såg jag det första vårtecknet , tussilagos. Om man inte räknar till blommorna i rondellen som typ har legat där under snön hela tiden så att det räknas inte.

Men idag iaf, så åkte jag in till stan efter skolan. Där väntade min farbror på mig och vi hade bestämt att vi skulle gå och kolla på stan efter en present jag ville ha eftersom att jag fyller år på fredag. Så vi gick och provade kläder typ på alla affärer, jag fattar verkligen inte hur han orkade. Men jag hittade en jättefin jacka men den köpte vi inte nu jag får kanske den på lördag istället när släkten kommer dit, kulkul!

Nu ska jag kolla på rent hus på fyran. hehe det är helt sjukt hur äckligt det är, det är ett hus utanför gävle idag, och gävle ligger ju vid sandviken om jag inte har fel, hehe. men nu lär jag kolla vad det är för äckliga typer som är med idag, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0