jag trodde ni var bättre än så

Hej på er!
Nu är jag hemma hos Frida med henne och Rebecca och vi har precis kollat på film som vi hyrde på hemmakväll, då passade vi även på att köpa lite godis, som man aldrig säger nej till. Jag och Frida är ju så fula så vi lär tröstäta lite godis hon och jag, buhuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Nu kollar vi på halloween8 och ska snart sova för att imorgon är det dags för fotbollsdag på jernvallen, skitkulfaktiskt. Så det blir heldag på jernvallen imorgon så ja, puss godnatt , nu ska jag och mina älsklingar sova :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur orkar du? hur orkar du sitta och skriva att ni två är ful när ni inte är det. serigöst väx upp

2009-04-09 @ 18:43:37
Postat av: Rebecca

tjena anonym, eftersom att du inte lämnat något namn - eller så kanske du heter anonym - så kan jag inte svara direkt till dig utan jag får skriva här och helt enkelt hoppas att du läser. jag tycker det är lite roligt att ha kul på andras bekostnad, med tanke på att det var våra bästavänner som tyckte så, så tycker jag inte att det här är någon stor grej med tanke på vad dom gjorde mot oss. så antingen är du en av dom som satt och sa det här eller så har du inte något med det här att göra så om du inte har det så kan du faktiskt hitta lite mer besökta bloggar som tycker att det är skitkul med anonyma kommentarer. och om det är någon av mina vänner så kan du väl säga ditt namn åtminstone så det inte blir mer skitsnack bakom ryggen, och förresten så stavas det seriöst, puss på dig !

2009-04-10 @ 14:44:30
URL: http://rebeccarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0