my birthday

Ja hur min födelsedag var kanske jag ska skriva om. Jo jag kan ju säga att den var bra iaf, jag tänkte in så mycket på det förrän alla sa grattis x)

Efter skolan så åkte jag hem och skulle fortsätta med min berömda tårta som jag var så stolt över, men saken var den att jag hade bränt kladdkakan ( som var en del av tårtan ) och hann inte göra två nya innan träningen, så det slutade med en daimtårta, en sån fantasi jag har asså. Men det blev också mockarutor, bullar, kakor, läsk och glass och massa annat. Sen så åkte dom hem efter att vi kört snurra flaskan ett tag, det har blivit typ som en vana, det gör vi alltid när någon fyller år, som en tradition, mysigt.  Så nu sitter jag här helt ensam framför datorn och bara njuter av tystnaden, haha gud vad poetisk man var nu då. Snart hade jag tänkt att lägga mig och kolla på vännerboxarna som jag fick av mamma och pappa.

Jag ha fått ;
4 t-shirtar/linne
Hårspray
Hårspännen
100 kr presentkort kicks
En sminkbag typ
Örhängen
Nagellack
2&3 säsongen av vänner
+ att min ''överraskning'' kommer på måndag, men jag vet att det är en mobil.
+ att släkten kommer imorgon, längtaaaaaaaaaaaaar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0