nu när det är påsklov och allt

Tudeloooooooooo out there.
Jag har som vanligt lyckats att blivit sjuk. Vaknade av huvudvärk och att jag kände mig allmänt hängig. Näsan kanske kittlas så att jag håller på att avlida.


Men mamma kom hem typ nyss för ett tag sen med hela kassen full med påskgodis så när hon gick ut med troy så smög jag mig ner och tog mig lite godis och kilade sedan upp och gömde lite under kudden.  Då blev jag på lite bättre humör men jag ska nog bädda ner mig i mitt rum som btw platsar i rent hus i det skick det ser ut nu. Så jag kanske lär ta och städa upp lite så att jag inte vaknar med dåligt humör för att det är stökigt, hehe jag är konstig jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0