nu när man blir så besviken

Godmorgon solstrålar!
Jag var ju till tandläkaren i morse och det enda dom skulle göra var att ta ett tandavtryck så det tog ungefär 10 min, så jag åkte hem och sov igen. Pappa väckte mig runt klockan elva och sa att vi skulle åka in till valbo och hämta min present som jag nu vet är en mobil eftersom att vi gick in på telia och han visade mig vilken mobil det var. Men min mobil var försenad så den skulle typ skickas ut idag, alltså till leverantören (?). Så nu får man vänta ett tag till och använda min tegelsten som jag fick för två år sedan, haha.

Nu ska jag nog vara lite hundvakt åt Troy och kolla på film, blir nog irene huss tatuerad torso, sen kanske jag skulle vara med rebecca och frida. Vi får se om jag orkar att pallra mig ner på stan, men det blir nog så. pusshej!

Mobilen som jag kommer att få :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0