som man bäddar får man ligga

Hej på er.
Ja jag är sjuk som jag alltid är... helt seriöst... hur lyckas jag jämt bli sjuk(???). Så jag har legat framför tv och inte haft så mycket ork till att skriva blogg. Men jag ska iaf till skolan imorgon och innan skolan blir det Skoldm på jernvallen mot jernvallsskolan. Vi får se hur mycket jag kommer att spela eftersom att jag har varit sjuk så ja...

Juste min mobil kom idag också, den som jag har väntat på i tre veckor. Så jag har inga nummer kvar... så skicka typ sms te mig och skriv vem det är ifrån så får jag erat nummer.

Nu lär jag plugga till No provet och spanska glosorna som jag har till imorgon, panic i know. så pusshej än så länge, jag har ju fan musikgrej till imorgon också, faaaaan. panik hejdåååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0