16 saker som har hänt under 2009

1. jag har varit på malta
2. och i tjeckien
3.var på kryssning med frida och familjerna också
4. varit på fotbollscup i umeå
5. jag har bytt innebandylag till alba
6. jag har tröttnat på fotboll
7. jag har kommit med i gästrikelaget i innebandy
8. jag har glömt att köpa nåt till emilia&frida i födelsedagspresent, wopps
9. jag har bytt skola till prolympia
10. & det har gjort mig beroende av musik eftersom att jag alltid lyssnar på de på bussen
11. har beslutat att fortsätta med fotboll fast de suger
12. har hunnit ångra att jag går i skolan i gävle, suger att åka dit varje dag
13. opererats med halsskiten en gång i år
14. halsproblemen börjar försvinna tror jag
15. jag har varit i kungsberget en gång 2009(!?)
16. jag och frida klippte varandra och det slutade inte bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0